loading...
ترنم نفس
لایو بازدید : 8 شنبه 04 آبان 1392 نظرات (0)
سلام.چند روزی بود که شوهری همش میرفت بیرون بعضی از کاراشم مشکوک بود.عقلم یه چیزی میگفتو احساسم یه چیزی.من احساسم همیشه بیشتر درست میگه.معمولا خانوما تو این جور مواقع احساسشون بهتر ارزیابی میکنه.بعد با خودم گفتم واقعا هر کسی مسئول کار ها و اعمال خودشه.من با تمام وجود به زندگیمو شوهرم پایبندم اگه اون نباشه مشکله خودشه .و خودش میدونه و خدای خودش.اخه من همیشه بهش گفتم که هر وقت دلتو زدم هر وقت فکر کردی نمیتونی باهام زندگی کنی خودت بهم بگو رک و راست منم واقعا عذابت نمیدم و زندگیتو به راحتی ترک میکنم.خلاصه سعی کردم درکش کنم.ولی بهش شام ندادم کلی هم طعنه و غر زدم.خدایا حفظ کن زندگیه همه ی بنده هاتو و مارو به حال خود وا مگذار.


امروز دوستان خوبم یه سایت در زمینه تی شرت محرم دیدم خوشم اومد عکس های تی شرت محرم را از این سایت گذاشتم

تی شرت ماه محرم

تی شرت ماه محرم

خرید آنلاین تی شرت محرم

خرید آنلاین تی شرت محرم

تی شرت های محرم

تی شرت های محرم


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 82
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 2
  • بازدید سال : 136
  • بازدید کلی : 2,523